2012. szeptember 25., kedd

Egy kis ízelítő...

... az elkezdett dekorációkról.Ildikó ötlete NAGYON tetszett(a papírsárkányok,nem csak nekem),ezért úgy gondoltuk,hogy halloween-es papírsárkányokat is lehetne csinálni.Néhányat már csináltam,megmutatom nektek.Nincsenek befejezve,összesen 9 db lesz,mindegyiken 1-1 betű lesz-a "halooween" szó betűiből.A lámpához gondoltuk,fentre. Még rajzoltam macskákat és szellemeket ezeket a szekrény ajtókra ragaszthatnánk.A tavalyról megmaradt denevérek meg röpködhetnének az ágakon.Ti mit gondoltok ezekről az ötletekről?A többit is igyekszem csinálni,csak nehéz az idővel gazdálkodni.Ennek ellenére azt kell ,hogy mondjam,már NAGYON jól esik az ilyen munka is!!!!Remélem ti is kedvet kaptok hozzá :-)) !Puszi mindenkinek!







6 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Nem tudtam elképzelni, hogy mit nézzek meg... De jó meglepi lett! Na és látod csak belefért az egész egy képre és olyan cukik így együtt! Örülök, hogy feltetted és ezentúl is így tedd fel a parketta háttér szupi, mert nem vonja el másra a figyelmet. Lizinek is nagyon tetszenek! Remélem majd Ildikó is megmutatja így mások is tudnak ötleteket gyűjteni!
    Hétvégén én is megveszem a hozzávalókat és elkészítem a fekete hajtogatott fejeket a macskát és a bagolyt az Ildikó tökjeihez. Maradt fekete gumilap abból is csinálok denevért. Meg majd ezt is azt is...

    VálaszTörlés
  2. Tanulok,tanulok...és egyre jobban élvezem!!!A többi dísz is nagyon jó lesz,együtt pedig ismét "tökéletes" lesz :-)!Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ha mindenki csinál egy kis apróságot, akkor az senkinek sem jelent nagy terhet. Együtt könnyebb... Egyébként ez sem kedv és idő kérdése...hanem akarás...segítés és jótevés.

    VálaszTörlés
  4. Ha van kedved, akkor igazán lefotózhatnád nekem a horgolt kabalákat ugyan így és tedd már fel! Olyan cukik! Hátha valakinek megtetszik! Na, most megyek a dolgomra, leckét feltegyem?

    VálaszTörlés
  5. Készítem a harmónika tököket én is!! Szupik. Szellem nem lóghatna a banya helyett idén?? Olyan RRRRRRRRémes lenne!

    VálaszTörlés
  6. Milyen szellemre gondoltál? Nekem csak egy lepedő szellemem van, ami nagyon nagy... Meg egy csontváz jelmezem van Lizáé... Te mire gondolsz? Egyébként bármi lehet!

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.