2012. szeptember 6., csütörtök

Egyenruha, köpeny....

Érdemes elgondolkodni, vajon a mai fiatalok mit is szólnának ha iskolaköpenyben vagy egyenruhában kellene járniuk. Nekem még a köpeny általánosban kötelező volt, és igazán semmi lelki megrázdódtatást nem okozott. Én semmi kivetnivalót nem találnék benne.Nem miniszoknya és márkás ruhák lennének a menők tizenéves gyerekek körében. Ja, azért a tanárok is felvehetik megint a köpenykét, mert rajtuk is volt emlékeim szerint. Igaz a mi tanáraink megjelenése teljesen elfogadható.

http://www.origo.hu/itthon/20120830-hoffmann-rozsa-visszahozna-az-egyenkopenyt-az-iskolaba.html

1 megjegyzés:

  1. Igen...hallottam róla! Lizinek már meséltem, hogy nekünk volt és jókat kuncogott és csodálkozott milyen is lehet? Tetszik vagy nem...sokminden nem tetszik mégis kötelező! A lelki dolgával nem értek eggyet...mármint, hogy így a szegényebb gyerekek nem érzik rosszul magukat, mert az ő ruhájuk nem elég csinos. Úgy gondolom egy köpeny nem fogja sem a külömbségeket sem a lelki sebeket eltakarni"... Szerintem aki gátlásos és szégyenlős, az a ruha alatt is az az életben.

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.