2012. szeptember 18., kedd

HALLO...Ween!


Egy kis napi levezetésnek én is mutatok egy pár képet. Ha mindenkinek jó, akkor készíthetünk fekete és narancssárga papírsárkányokat...egy kis szellemekkel díszítve és szalagján nem masnik lógnak, hanem denevérek.  Amint látjátok a faágak is fent maradhatnak annyi különbséggel, hogy a leveleit leszedhetjük. Denevéreink megmaradtak, amit Ildikó tavaly készített. Aztán készíthetünk egy pár lógó díszeket is, amiket a képeken is láttok...igen feltűnőek és mutatósak. Elkészítésük is egyszerű. Aztán találtunk nagy szemeteszsákból kivágható pókhálót, édességet rejtő seprűt, ami csak papírtáska vagdosásával könnyen elkészíthető és a gyerekeknek lenne egy kis meglepi is benne, ha a szülők adakoznának bele. Tavalyról egyébként a boszi seprűje is megmaradt azt is felhasználhatjuk valahová. Van itthon csontváz jelmezem és lepedőből szellemem...ezt csak úgy említem. Szikszalagból is készíthető pókháló...fekete anyagból a narancssárga asztalterítőre pókhálós terítő, fekete és narancssárga szalvétából olyan amit hajtogattunk és szétszedegettünk, van itthon pici csontvázam is azt hiszem, bár nem tudom egyben marad-e, mert az egy emberi test felépítéses játék része...majd megnézem. Van tavalyról tök girlandunk, amit szerintem jó volna meghagyni Márton napra, de akár az is használható. Megmaradt az Ildikós asztali dísz is a tökös boszis és a virágokba szúrható Halloween-os figurák. A nagy boszit szét szedtem. Van sok fekete gumilapom a farsangból visszamaradt...denevérnek is jó akár! Szóval ennyi az én ötletem. Aztán ahogy szoktuk...mindenki mondja meg mihez van kedve és HAJRÁ!




2 megjegyzés:

  1. Naggggyon, Nagggyon szuperek, én harmónika tököt, és pókhálót fekete kartonból bevállalok!!!!!!
    De az ágon lógó denevéreket is megvalósíthatjuk!

    VálaszTörlés
  2. Okéééé! Ha van kedved hozzá! Csináld azt! Így mindenki csinál ezt azt, aztán összedobjuk ahogyan szoktuk! Köszi Ildikó!
    Jaj Liza mondta, hogy Levinek fájt a feje és hogy mivel ő ül mellette már úgy jött haza, hogy ő is beteg és fáj a feje! De gyorsan elfeledkezett róla...hihetetlen! Levinek gyógyulást! Akkor most nem lesz 2 napig padtárs...

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.