2012. szeptember 14., péntek

Szeptember 14.


Matematika:
   A Számoljunk-ban a 8.o. végig házi feladat.
   Az én matematikám fgy-be a 9.o-n ami nincs befejezve,az házi feladat(végig).
Magyar olvasás:
   A Hétszínvarázs olvasó könyvben a 14.-15. o. szorgalmi feladat(elolvasni az olvasmányokat és
   megcsinálni a feladatokat).
   A 14. o-n levő kék színnel írt 2 mondatot (amit az órán bekarikáztak) leírni az olvasás füzetbe,ez házi 
   feladat.
   Aki nem csinálta meg a Hétszínvarázs mf-be a 9.o-n a 3)b feladatot,hétfőre pótolja!
Írás:                
   A Nagybetűs Írólapok című füzetbe hétfőre meg kell írni a betűket.

Jó tanulást és még annál is jobb hétvégét kívánok mindenkinek! :-) Puszi nektek.

11 megjegyzés:

  1. Liza már mondta, hogy írjuk be a leckéket és örömmel látom, hogy nem kell!!!
    Hozzá teszem a Nagybetűs Írólaposat ő nem hallotta!???? D:))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. :-))
    Együtt írtuk Bencével (ő diktálta,hogy mit írjak,és kijavított,ha nem jól írtam vmit!)

    VálaszTörlés
  4. Jól van! Talán 1 év múlva átveszik tőlünk a blogot...

    VálaszTörlés
  5. A Nagybetűset Petra sem mondta,hogy hétfőre kell.Lehet,nem ugyanazon órán ülnek?! :)

    VálaszTörlés
  6. Néha ahány gyerek...annyi verzió! Ennél okosabbak már csak akkor lennénk, ha mi is beülnénk a padba, hogy a saját fülünkkel halljuk...
    Jó éjt!

    VálaszTörlés
  7. Most értem haza munkából, tájékozódtam, ez a házi feladat egy nagggyon szuper ötlet, mivel mi is elfelejtünk dolgokat.
    Gyümölcskosárkát kell vinnem hétfőre, mivel azt kapnak a gyerekek és ebben szépen kitudják majd pakolni. Péntek reggel vitte már egy kosarat és képzeljétek el, megnézhettem a nyelvtan felmérőjét Levinek,tanár néni felajánlotta. Pedig félve osontam be!!!

    VálaszTörlés
  8. Szia Ildikó! Jó késő érsz haza!
    Mire kapnak gyümölcsöt??? Tízórairól van szó?
    Jaj a nyelvtan felmérő! Mondta Liza aznap, hogy írtak! Tök jó, hogy akkor láttad is... Bár én kérdeztem mikben hibázott, hogy tudjam mi nem megy...
    Ki jön vasárnap sergőzni???? Szió

    VálaszTörlés
  9. Akkor ezt úgy érted,hogy te is jössz sergőzni? Ha igen,akkor együtt is sereghetnénk!! :-))

    VálaszTörlés
  10. Mi megyünk Nemzeti Vágtára,nem lehet kihagyni!:)Gyertek,jobb program,mint a búcsú!

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.