2012. szeptember 5., szerda

Terem díszítés...


Úgy gondoltam, hogy az elkészült ötleteket is csokorba gyűjtöm, mert esetleg jó ötlettel szolgálhatunk másoknak...tanároknak, szülőknek és szintén emlék marad a gyerekeknek és nekünk szülőknek. Viszont most Tuza Bence anyukájának munkáit szedtem össze. Belli, aki nekem szembe szomszéd is egyben...időközben barátnőm is lett...így a közös beszélgetéseinknek sosincs vége. Ötlet szájról szájra terjed és ha időnk engedi mindenben segítünk is egymásnak. Jó dolog így visszatekinteni! 




3 megjegyzés:

  1. Ennyi mindent csináltam???Van amire már nem is emlékeztem,köszönöm!!!Azért ezek a dolgok csak pici részei az egésznek,többen alkottunk!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen! Látod most jön képbe, hogy én mindig fényképeztem itthon azokat, amiket csináltam és most keresgetem a tieidet! Remélem ezentúl te mutatod be azokat a szépségeket amiket csinálsz, mert így emléknek szép lesz!!! Sőt! Mindenki felteszi a saját ötleteit azt is ami csak kép és azt is, amit készített!!

    VálaszTörlés
  3. Jó gondolatok,remélem másnak is tetszenek!Ugye nem csak gondolatok maradnak???Ezt a többi kreatív anyukától kérdezem :) !

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.