2012. szeptember 26., szerda

Tökjeim !!! SK

Íme Tök Jankó, Tök Palkó és Tök Ferkó!!! 


8 megjegyzés:

  1. Hűha! Bele kell húznom! Nagyon jók lettek ezek is Ildikó! Majd készítem mellé a feketéket. Végülis A4-es lapot hajtogattál? Milyen széles a harmónikája? 1 cm körüli? Csak hogy hasonlók legyünk!
    Ajtó felé van ötleted? Bár a pókokat is felhasználhatnánk oda...
    Szió!

    VálaszTörlés
  2. Látom nagyon megy a munka!!Tök jók a tökök is!Ügyes vagy Ildikó!A szellem pedig zseniális!!!!

    VálaszTörlés
  3. Na megy-e már a szomszédban a Pinterest???

    VálaszTörlés
  4. IGEN és most már téged is(szememtükrében)tudlak követni!!:-))

    VálaszTörlés
  5. Már én is alkalmaztam, de a kép megosztás nem jött össze! De tuti és ezentúl nem kell gépre menteni! Ildikó te is utánna nézhetnél a Pinterest regisztrációjának és alkalmazásának....Jó éjt mindenkinek!!!

    VálaszTörlés
  6. Jó éjt neked is!Folyt.köv.holnap!

    VálaszTörlés
  7. Jóóó reggelt!
    A tökök sima A4es színes nyomtatópapírból van hajtva,a szélesség kb 1 cm, de nem szabályszerűen csináltam. Az ajtó fölé szerintem maradékokból legyen, az ajtóra van ötlet, még azt megcsinálom.
    Sőt még az asztalidísz tökbe is egy új boszit szereztem, annyira csúf hogymár szinte szép.
    A Lidl-be mától 1 cs. színes nyomtatópapír 999.-ftba kerül, szerintem érdemes lenne beszerezni akár az osztálypénzből is.

    VálaszTörlés
  8. Ha jársz a Lidl-be akkor mindenképpen vegyél, mert 4 Ft db-ja és 250 db, kreatív boltba 10 Ft volt lett véve 50 fekete és 10 narancs saját zsebre. Néztem a neten az újságot Bellivel és láttam hogy fekete azért nincs benne...

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.