2012. december 4., kedd

Téli osztály díszítés a 2. osztály termében...


Ildikó, Erika, Belli és én ma kidekoráltuk a tantermet! Eltartott 3 órát. Szegény takarítónők rémálmai lehetünk... Lemaradva éreztük magunkat, de ha Ildikót nem várjuk meg, amikor szabad délutános, akkor még tovàbb tartott volna. A díszítés egyszerű és olcsó! Sokmindent újra hasznosítottunk, elővettük a tavalyi díszeket, dekorációkat és mi ismét elégedetten távoztunk...
Öröm volt vissza tekinteni a kész osztályba! Ti is kukkantsatok be...




12 megjegyzés:

  1. Látjátok milyen jó, hogy ma mentünk mert valódi hóesés mellett díszíthettünk. A Mikulás is szánkón jöhet majd. Nálunk már járt mert a Levi levelét elvitte. Ferinek üzenem, majd bepótoljuk a borozást, Belli igyál sok pálinkát az tudod kis mennyiségben gyógyszer,nagy mennyiségről meg nem beszélünk. Gyönyörűt alkottunk ismét minden nagyképűség nélkül mondhatom!! UGYE??

    VálaszTörlés
  2. Ez a hóesés...a JóIsten is nekünk szánta, hogy valós is legyen a dekorációnk! Mintha összebeszéltünk volna...így klappol minden. Meghoztuk a telet...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jól sikerült a díszítés.Ahogy írtad Hajni:olcsó és egyszerű,de pont ettől olyan szép!!!
    Egyeztessünk időpontot Ildikó( a borozgatáshoz ) és már készül is a forralt bor:)),addig összeszedem magam!Persze a többieket sem hagyjuk ki a jóból!Jó pihenést nektek.Puszi

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!!!
    Valóban esztétikus, ami meg ezen túlmutat a szülők odaadása, segítőkészsége. Le a kalappal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Júlia! Jó itt látni téged!

      Törlés
    2. Kedves Júlia!
      Köszönjük kedves szavaid,nagyon jól esnek.Igyekszünk mindig örömet okozni a gyerekeinknek, az csak a ráadás ,ha ez másnak is tetszik:)

      Törlés
  5. Öröm lehet ilyen osztályban tanulni:)! Nagyon hangulatos, olyan téli hóeséses...nagyon eltaláltátok az időjárást:))) A daduska nénik rémálma pedig én voltam tegnap este, de én is pontosan ugyanezt éreztem amikor visszanéztem, amit Ti!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó! Köszönjük szépen a kedves szavakat! Reméljük nem csak nekünk volt öröm...a gyerekek is hangulatosnak fogják ma találni! Akkor ezek szerint más is sietett a díszítéssel, nehogy a Télapó meglepődjön a Márton gágogóktól..., mert nálunk még a libák uralkodtak!
      Köszönjük, hogy itt jártál és szeretettel várunk máskor is...Kukkants be hozzánk!

      Törlés
  6. Nagyon szép lett!
    Sajnálom hogy nem tudtam veletek lenni és segíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kataanya! Én is sajnálom, mert egy jót dumcsizunk ilyenkor! De Diótörőig lesz alkalmunk fecsegni, remélem a csajok ülnek egymás mellett!

      Törlés
  7. Sziasztok!A díszítés és a csomagok is klasszak lettek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erika! Egy pici harapást kaptam a te bombonodból is, de többet nem"...a csajok befalták előlem. Jó, tudom nem is én kaptam, de én is édes szájú vagyok...

      Törlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.