2013. január 5., szombat

Farsangra ló készítése...


Említettem a LEGELŐ HŐSEIT... ahhoz mutatok lovat. Bikához ketten összeállnának, hogy fogja az egyik a másik derekát és előre dől...letakarnánk őket egy jelmezzel...bikással...
Ez a ló, zokniból készült...igen egyszerű, csak bot kell hozzá az erdőről!
Ehhez a lóhoz kovbolyos zene is jó...lovagolhatnának és táncolhatnának a bottal!
Zene, amit Ildikó ajánlott! Kattints ide!


Egyébként nyugodtan megírhatnátok az eddig feldobottakról a véleményeiteket! VAGY SENKIT sem érdekel? Üzenhettek is telefonon, ha van ötletetek és nem tudjátok feltenni, még ma akkor, hogy hétfőn LIZA ÉS BENCE vihessék a zenét lementve cd-re!

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. a zenék a pendrájvon vannak!

    VálaszTörlés
  3. A lóról Nekem ez jut az eszembe :
    http://www.youtube.com/watch?v=eyXM7SMYh_I
    Tudjátok Én ebbe vagyok beleszerelmesedve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildikó!
      Jó,hogy itt vagy.Azt hittem valami gond van,hogy nem jelentkezel!Ez a zene is rajta lesz a cd-n:))OK? Szerintem ez is jó lenne.Most már igazán van miből válogatni,jöhet a döntés?!Puszi

      Törlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.