2013. február 28., csütörtök

Ceruza virágok...nőnapi ajándék ötlet iskolás lányoknak!


Ceruzára mindig szükség van...de át is alakulhat látványosabb virággá! Ha akarjuk, akkor még a ceruza is elrejthető és azt sem tudjátok...mit rejtenek a virágok...! Nekem nagyon tetszik. Persze ennél a verziónál ceruzákra lesz szükségünk. Én már csak ilyen őrült vagyok és szeretem a modern új dolgokat...IDE KATTINTVA további képeket tekinthetsz meg!
A tulipán esetében hurka pálca kell...ennél a verziónál pedig a legolcsóbb ceruza. Krepp papírral mindkettő szárát betekerhetjük...de van akár zöld színű ceruza is, ott a szín már adott.
Ez csak egy másik ötlet, hogy én is foglalkozzak a témával. Ha nem jelentkeztek szülők, akkor dönthetünk Bellivel? Szép napot mindenkinek!





2 megjegyzés:

  1. Hááát,ez aztán nagyon jó ötlet!!!:)))Nagyon látványos!
    Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha neked is tetszik!!! Szép estét!

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.