2013. március 7., csütörtök

Tavaszi terem díszítés...


Sikerült összeszerveznünk a találkozást...a szokásos emberek, Ildikó, Erika, Belli és én 2 óra alatt végeztünk a farsangi díszek leszedésével és az újak feltételével. Mi örültünk is, hogy csak ennyien voltunk mégis ilyen gyorsan végeztünk...bár az idősebb takarító nő kedvesen és célzottan megkérdezte, hogy idén akkor már nem jövünk többet? Nem igazán értettem a lényegét, hogy akkor most mi van? Hirtelen azt válaszoltam ez a nyári dísz is lesz...persze csak kell még jönnünk különböző alkalmakra...meg aztán őszi díszt is szoktunk csinálni, Márton napot...stb...ezért nem igazán értettem az IDÉN szót...Mi nagyon örültünk, hogy ismét kellemeset készítettünk és egyszerű és minden egyedileg kézzel készült...így sikerült. Kerültek fel régebbi díszek és készítettünk újakat is Bellivel és Ildikóval összefogva... 



8 megjegyzés:

  1. Az az igazság,hogy elfáradtam..DE a képeket nézegetve azt kell,hogy mondjam MEGÉRTE!Remélem lesz holnap reggel nagy meglepetés a gyerekeknek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jók azok a nagy virágok!

      Törlés
    2. Köszi! Nagyon egyszerűek és könnyen elkészíthető akár szülinapra...névnapra... Azért kellett volna a finomításhoz egy-két dolog, de azt most kispóroltam vele...

      Törlés
  2. De jó oda járni. :)Ami meg a kérdést illeti, lenne, mit beszélni róla:)

    VálaszTörlés
  3. Az a baj, hogy mi akik készítjük nem ugyan az az érzés mikor belépsz és rá nézel! Akkor dől el tetszik vagy sem... Nekünk már készítéskor szívünkhöz nől és ezért elfogultan nézünk a munkáinkra...és mire elkészül az ember a sok munkával már annyira megszokott a látványa...

    VálaszTörlés
  4. Már megint nagyon ügyesek voltatok!!!:))) Alig vártam, hogy láthassam! Nem csalódtam, gyönyörű lett!!!:)))
    ( A takarító néni bizonyára tanévben méri az időt, nekem is kétszer van évkezdés:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy,köszönjük szépen!Örülök,hogy Neked is tetszik.Azért Nálad is sok-sok szépet találni,én mindig azokat várom nagyon!

      Törlés
    2. Én meg a gyerekek arcát várom...de lehet, hogy csak várom! A takarító néni szegény csuklik biztos...D:)) persze gondolhatja úgy is...igazad van! Szép holnapot kívánok neked is Ovi Varázs!!!

      Törlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.