2013. április 27., szombat

Anyák Napjára....

Nem sokára Anyák Napja...,a gyerekeink lázasan készülődnek az ünnepségre,amivel minket köszöntenek.Biztosan lesz még a verseken kívül más meglepetés is!Csak azért mutatnék néhány kreatív ötletet,hátha valaki otthon is készítene valamit...Persze számtalan ötletet találhatunk a világhálón,én csak néhányat "szemeltem ki"! 


Spatula dobozka - egy kis filc vagy dekorgumi kell a virágokhoz, és belülre egy kisebb méretű karton doboztető vagy levágott doboz, amire ráragasztgatjuk a spatulákat...





Érdekes.... Egy rózsa(fehér) szárát függőlegesen fel kell vágni pár centire és különböző színű ételfestékes vízbe tenni a részeket... 
Akár anyák napjára is... egy különleges rózsa.Kicsit sem természetes hatású,de szerintem egyedi virágokat kaphatunk így...:)






És végül az egyik kedvencem:ha cserepes virágot veszünk édesanyánknak,nagymamánknak ilyen módon is díszithetjük a cserepet...:)




10 megjegyzés:

  1. Ezt a rózsát én is felraktam! Láttad? Nagyon aranyos ötletek! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor bocsi,de nem emlékeztem rá!Bár ez is egy bizonyíték lehet arra,hogy milyen hasonlóak vagyunk...:))
      Puszi és ígérem legközelebb jobban figyelek:)

      Törlés
    2. Jaj szerinted baj ez? Ne kérj bocsit! Szép és különleges...legalább itt is látható lesz! Puszi
      Hétvégén nem sokat dumcsiztunk!

      Törlés
    3. Akkor oké!:)Hát nem,de majd bepótoljuk (REMÉLEM) hét közben..:))Puszi

      Törlés
  2. A spatulás nagyon jó ötlet,már tovább is gondoltam, a rózsát pedig muszáj kipróbálnom (tényleg Flóra te is már feltetted!:)) és ha már mindkettőtöknek tetszik...az csak jó lehet!!!:)))
    Köszönöm és puszi Nektek!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tényleg véletlenül sikerült,de mikor megláttam azt gondoltam ide való....Na azért remélem nem baj.
      Ha kipróbálod mindenképp mutasd meg:))!Puszi

      Törlés
  3. Meglepi!!! Szeretettel várlak Benneteket az oldalamon !!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NAGYON-NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK!!!!!Jó így indulni a munkába:))))Puszi

      Törlés
  4. nagyon szép én pont most csináltam meg valentin napra.

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.