2013. április 24., szerda

Tábla festék...


Divat vagy nem...én szeretem. Festék boltban kapható kisebb és nagyobb kiszerelésben. Most egy kültéri szuper rajz felület lehetőséget mutatok be... Nekünk kell ilyen!!! Már meg is van a helye... Kérdés, hogy mit kenek le vele. Gipsz karton (kültéri?) jutott eszembe. Azt pont egy klassz tábla lenne...egy jó kis árnyékos helyen kint a szabadban a kréta sem zavarna. Eső mossa! D:)) Minden esetre jó gyakorló felület lenne Lizának, hiszen lassan ők is mehetnek az iskolában ki a táblához...vagy ez már nem divat?
Én ebbe szerelmes vagyok...nem tudom Zsolti az lesz-e, ha meghallja! Bár azt szokta mondani, hogy tök jó, mert neki nem kell gondolkodni, mert mi úgyis kitaláljuk, hogy mi legyen a hétvégi programja...
A pinterestemen további ötleteket tekinthettek meg, milyen lehetőségek vannak még gyerekeknek...IDE KATTINTS A MEGTEKINTÉSHEZ!!!

A kültéri tábla ötletet ITT! találtam. Íme:




7 megjegyzés:

  1. Őrület, hogy mennyi ötletet gyűjtöttél már megint össze. Én fölöttem meg készülnek összecsapni a hullámok! Hurrá, tavasz van! :))

    VálaszTörlés
  2. Mekkora ötlet:))Lenne rá kereslet itthon,az biztos!!!Nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lenne ugye? Mindegy melyikünk csinálja! D:)) szomszédba megyünk csak át:))

      Törlés
  3. Kedves Sucika Tanárnéni! Az én fejem fölött is gyűlnek a felhők... Lehet, hogy csak a szám járt, mert nekem találtak ki programokat! No mindegy! Raktározzunk!

    VálaszTörlés
  4. A táblafesték, a legújabb kedvenceim között van, már be is szereztem "csak" megvalósításra vár!!!:)))

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.