2013. április 18., csütörtök

Vuk...a kisróka!


Reggel hívtam Erikát telefonon, hogy szóljon, ha kell segítség pedagógus nappal kapcsolatban, mert magára maradt szegény... Szólj Erika! Viszont ő mondta, hogy tegyem már fel a Vuk könyv kiolvasása és az olvasó napló kitöltése júniusig kötelező!!!!
Mivel Liza kiolvasta, oda adtuk a könyvet Gerold Daninak. Nem akarom, hogy rémálmotok" legyen ezzel kapcsolatban és mivel én sem voltam jelen szülőin csak annyit hallottam, hogy KÖTELEZŐ lett! Biztos megvan az oka a tanárnéninek...lehet, hogy nem olvasnak a gyerekek és így próbálja őket erre késztetni. Viszont mivel mi ki olvastuk az őszi szünetben és annak ellenére, hogy Liza szeret olvasni...meg kell, hogy mondjam, anélkül ez nem megy, ha nem ülünk le a gyerekkel... Rá kellett vezetnem arra, hogyan tudja az olvasó naplót kitölteni...akkoriban nehezebben is ment, azóta sokat fejlődtek így egy fokkal jobb lesz. Valószínű, hogyha nem ülök le és mondom, hogy hozd...akkor azóta is más könyveket olvasott volna el! Kértem, hogy először egy kérdést olvasson el az olvasó naplóból majd kezdje el olvasni...ha megtalálta a választ, ő azt aláhúzta, majd szó szerint próbáltuk kiírni...és beírni. Tehát próbáljatok rá ti szülők is időt szánni. Ezt is meg kell tanulniuk...így egy kis segítséggel könnyebben megy majd és ráéreznek. Csak mutassátok meg, hogyan kell...Kezdjétek el már ma vagy holnap! Valami mindig lesz, mi akkor festettük a lakást Zsoltival én mégis leültem vele...telik az idő és ha csak minden nap 5 oldalt elolvastok...hétvégén belehúztok többel, akkor nem lesz olyan megterhelő. Mi 1 hét alatt olvastuk el... Szóval most Júniust tartsátok szem előtt! Csak, hogy szeressetek" a jó hírek miatt! D:))
Nem tudom mi lett a döntés az osztálykirándulás miatt. Lizának kötőhártya gyulladása lett így harmadjára vittem vissza doktornőhöz! Minnél jobban mennénk, annál jobban jön valami új betegség! Bence kérdezte, hogy én miért nem megyek..?. Nos, nem akarok lábatlankodni és úgy gondoltam, hogy ha a többi osztály is szülők nélkül megy, akkor miért csináljak Zsókának problémát, hogy külön buszt szervezzen nekünk... Liza sosincs velem ha megyek...csak lézengek. Nem szeretek kellemetlenkedni...de az is más ha szükség van egy-két segítségre! Akkor szívesen segítek bármikor...bármiben. Csak szóljatok!




2 megjegyzés:

  1. A felénél tartunk,kéne egy kis hajrá és ..... már a végére is érnénk:))Hasonló képen csináljuk mi is,közösen!!!

    Segíteni pedig szívesen,bármikor és bármiben(persze csak munka után:) )!!!!

    VálaszTörlés
  2. Láttátok?
    http://gyereketeto.blogspot.hu/2013/04/vuk-lapbook.html

    VálaszTörlés

Szabad véleménynyilvánítás kulturált formában.